פלוידרה ישראל הינה שותפות מסחרית המביאה אליכם את בריכות הנירוסטה של FLUIDRA העולמית ש.אל - gsb - FLUIDRA

FLUIDRA היא קבוצה בינלאומית מובילה בענף הבריכות והספא שנוסדה בשנת 1969. מאז, החברה פעילה ב-45 מדינות, עם יותר מ-135 משרדי מכירות ו-30 מרכזי ייצור. בסך הכל, FLUIDRA עובדת עם צוות של יותר מ-5,500 עובדים. המותגים המובילים של FLUIDRA בענף: CTX, Zodiac, Cepex, Polaris, Jandy ועוד.

אחת מחברות הבת של FLUIDRA, חברת Metalast מתמחה בייצור שלל רכיבי נירוסטה (פלדת אל-חלד). Metalast מייצרת בברצלונה מגוון דגמי בריכות וג'קוזי עשויים נירוסטה ובנוסף מעצבת ומאבזרת דגמי בריכות וג'קוזי על פי בקשת הלקוח ובהתאמה אישית לצרכיו.

קבוצת gsb group וקבוצת FLUIDRA חברו לקבוצת ש.אל, ציוד טכני שהוקמה בשנת 1974 והפכה לחברה המובילה בישראל לשיווק ציוד מוצרים לענף הבנייה והתשתיות. הקבוצה מעסיקה כ-350 עובדים ומשווקת בישראל כ-50 יצרניות מאירופה, ארה"ב והמזרח הרחוק ובמקביל משווקת תוצרת מקומית, לקבלנים ומשרדי ממשלה. ש.אל מספקת את המותגים המובילים בתחום הבריכות: DAB ,HAYWARD, JACUZZI, CERTIKIN ועוד המספקות משאבות, מסננים, מתקני ניקוי, מכשירי חיטוי ושלל אביזרים נוספים ואיכותיים.

gsb group, FLUIDRA וקבוצת ש.אל יצרו חיבור מקצועי משולש בעל ניסיון רחב על מנת לעצב ולהקים בריכות שחיה ומתחמי ספא עשויים נירוסטה איכותיים ובריאים. כל אחת מהקבוצות כבשה את המקום הראשון בתחומה כדי לשלב ייצור איכותי של בריכות ואביזרים עשויים נירוסטה, יחד עם תכנון והקמה מותאמים אישית לכל פרויקט ולכל לקוח.